BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dahiliye polikliniğine mi gideyim yoksa sağlık ocağında da bakabilirler mi?
Sağlık ocağınıza aile hekiminize gidip şikayetinizi belirtin. Aç karnına gitmeye özen gösterin tam kan tahlili isteyin. Öyle kıytırık 2 şeye tıklamasınlar bilgisayardan.