Ayakkabı büyük geliyordur içinde hareket etmesi durumudur veya tabanı çok incedir çok büyük değilse buçuklu ayakkabı markalarından almayı deneyin bence yada jel bir tabanlık alın oda ayakkabıyı daraltır
Yok hocam bu denediklerimde en az 3 cm taban var ayrıca ayağıma tam oturuyor. Hatta büyük olan bir tanesini denedim onda da durum aynı. Sağlıksal bir sorun sanırım bu