Merhaba hocalarım,
Ayakkabıyı ayağıma giydiğimde bir 5 dk sonra ayağım fırın gibi oluyor. Yeni kaliteli bir ayakkabı aldım yine öyle oldu iade ettim, sonra tekrar kaliteli bir ayakkabı aldım (özellikle nefes alabilen ve buna yoğunlaşan bir ayakkabı) durum yine aynı. Ayakkabıdan değil sanırım bu. Daha önce yaşayan oldu mu? Nasıl çözdünüz bunu? Kışın soğuk olduğundan hava sadece otobüste ayakta dururken hissediyorum sıcaklığı bildiğiniz yanıyor.