Kan testi yaptır kardeşim şeker hastalığı ya da b12 eksikliği olabilir. Ayağımla betona basıyorum şu an beton eriyecek.
Genelde b12 fazlalığında oluyor bu durum. Benim yiğenim de de b12 normalden fazla ve kışın evde bizim ayağımız çorap ve terlikle buz tutarken o çorapsız yalın ayak geziyor ve üşümüyor.