Papara SMS onay hizmetleri kalkmalı.
21
●4.422
- 28-06-2019, 13:18:24Üyeliği durdurulduBelirttiğim gibi hocam eğerki illegalse konumun silinmesiniistiyorum yönetimdenicerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Paranın oradan çekilmesi için kayıtlı banka hesabı lazım. yani papara ile dolandıcılık yapılacaksa eğer bunun telefon numarasıyla bir alakası kesinlikle yok. Banka hesabı sahibi zan altında kalır. Kendi banka hesabını kullandıran şahıs sorumluluğu alır. Paparada onaylanan şahıs değil. Biraz mantık lütfen...canweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel beyin fırtınası oldu, bu tarz tartışmaları çok seviyorum.
- 28-06-2019, 13:32:36O zaman cloaker işleri de kapatılsın illegal reklam çıkılıyor.
Film sitesi alım ve satım vb işler de kapatılsın film siteleri de legal değil.
Coin ile ticarete de izin verilmesin vergi kaçırılıyor.
Site klonlatanlar var o da yasaklansın o da legal değil.
Hatta vergi levhası olmayan, fatura kesmeyen hiç kimse satış yapmasın. Makaleciler, developerlar, sosyal medya servisleri ve vergi vermeyen herkes banlansın.
Dur hatta r10 u da kapatalım.
Papara hesabı onaylatmadım hiç onaylayan tarafı da savunduğum yok ama biraz mantıklı olalım. Legal mi etik mi işine girersek forumun yüzde 80'i zarar görür bundan. - 28-06-2019, 13:48:26o hizmeti alanlarin cogu illegal bahis siteleri araci olmak basinizi yakabilir ben sms onayi yapiyorum la siyrilmak mumkun deil suca ortak sayarlar adami ayriyetten papara resmi bir kurulus kesinlikle r10 izin verilmemeli bu islere
kendi telefonun kimligin yokmu neden sahtecilik yapmaktasiniz diye sorarlar adama hemenxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-06-2019, 13:49:52siz onay yapıyırsunuz sizde riskmaltındasınız. örnek olarak ben kaçak bahis parası nı papara üzerinden alıyorum yada gönderiyorsam sms onay yapan kişi takılacaktır takibePalladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2019, 13:56:37Tamam hadi git yukarıdaki saydığım işleri yapanlara sormaya başla hemen.coder57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2019, 14:02:33coder57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesakin ol sampiyon kizma hemen ben savci deilimxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2019, 14:17:54Kızgınım ama sana değil. Bazı kişiler ticarette vergi vermez, etik olmayan ticaretler yapar gelir böyle şeylere takılır ya fitil oluyorum. Konu açan kişi acaba hangi yaptığı ticaretin vergisini vermiş acaba? Vergi kaçırmak da d.olandırıcılık değil mi? Vergisiz ticaret yapmak etik mi? Ben 4 x 4 lük olduğumdan yazmıyorum bunları ama gelip de konu da açmıyorum. Önce kişi kendi 4 x 4 lük iş yapacak ki saygınlığı olsun. Arkadaşın biri yazmış account hesapları satışından tiksiniyorum diye. Adamın profiline baktım tertemiz. O adama bir şey diyemezsin. O adama haklı der geçerim.coder57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
