Hocam demek istediğim o değildi, sizin sunduğunuz hesapla hesaba aklama yapılsa muhtemelen o hesabın sahibine kalacak her şey. Sağlıklı olmadığını düşünüyorum.
Belirttiğim gibi hocam eğerki illegalse konumun silinmesiniistiyorum yönetimden

Hocam bunlar istedigi kadar hesap acsin parayi nasil cekiyorlar bir hesaba aktaricaklarki ordan ceksinler oda zaten kayitlarda cikar.eskiden papara kullaniyordumda artik degismis sanirim.
Paranın oradan çekilmesi için kayıtlı banka hesabı lazım. yani papara ile dolandıcılık yapılacaksa eğer bunun telefon numarasıyla bir alakası kesinlikle yok. Banka hesabı sahibi zan altında kalır. Kendi banka hesabını kullandıran şahıs sorumluluğu alır. Paparada onaylanan şahıs değil. Biraz mantık lütfen...
Güzel beyin fırtınası oldu, bu tarz tartışmaları çok seviyorum.