O zaman cloaker işleri de kapatılsın illegal reklam çıkılıyor.
Film sitesi alım ve satım vb işler de kapatılsın film siteleri de legal değil.
Coin ile ticarete de izin verilmesin vergi kaçırılıyor.
Site klonlatanlar var o da yasaklansın o da legal değil.
Hatta vergi levhası olmayan, fatura kesmeyen hiç kimse satış yapmasın. Makaleciler, developerlar, sosyal medya servisleri ve vergi vermeyen herkes banlansın.
Dur hatta r10 u da kapatalım.
Papara hesabı onaylatmadım hiç onaylayan tarafı da savunduğum yok ama biraz mantıklı olalım. Legal mi etik mi işine girersek forumun yüzde 80'i zarar görür bundan.