• 28-06-2019, 13:06:10
    #1
    Forumda sıkça görüyorum da, ne işe yarıyor bu Papara sms onaylama işlemi? Neden onay almak için insanlar bir ödeme yapıyor? Bu bir suç değil mi?
    Kesinlikle kaldırılması gerektiğini düşünüyorum.
  • 28-06-2019, 13:07:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Onay yapanlar o hesabın dolandırıcılıkta kullanırsa ugrasmıyı göze almaları sacma bence.
  • 28-06-2019, 13:07:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynen katılıyorum. Sms onay alanların çoğu para haklamak için farklı kimlik bilgileri ile alıyorlar. İllegal durum yoksa kendileri niye yapmıyor
  • 28-06-2019, 13:08:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben papara sms onay hizmeti veriyorum. Sanal numaralar ile onay yapıyorum gerisi beni ilgilendirmiyor. Kimseyi dolandırdığım yok canını yaktığım yok. Piyasada bu kadar *********** barınırken düzgün iş yapan ve sabit müşterileri olan biri neden bu hizmeti vermesin. Varsa mantıklı bi açıklama dinlemek isterim. Ayrıca müşterilerim R10 dan değil. Ama bu iş illegal ise eğer kesinlikle bu işe son veririm. Yönetimden de konumun kilitlenmesini ve silinmesini istedim, eğerki illegalse. Saygılar iyi çalışmalar...



    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onay yapanlar o hesabın dolandırıcılıkta kullanırsa ugrasmıyı göze almaları sacma bence.
    Hesapların ne için kullanıldıklarını tabii ki önceden konuşup ona göre işi alıyoruz. Bodozlama bi şe girilirse zaten sıkıntı yaşarız
  • 28-06-2019, 13:10:08
    #5
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben papara sms onay hizmeti veriyorum. Sanal numaralar ile onay yapıyorum gerisi beni ilgilendirmiyor. Kimseyi dolandırdığım yok canını yaktığım yok. Piyasada bu kadar *********** barınırken düzgün iş yapan ve sabit müşterileri olan biri neden bu hizmeti vermesin. Varsa mantıklı bi açıklama dinlemek isterim. Ayrıca müşterilerim R10 dan değil. Ama bu iş illegal ise eğer kesinlikle bu işe son veririm. Yönetimden de konumun kilitlenmesini ve silinmesini istedim, eğerki illegalse. Saygılar iyi çalışmalar...




    Hesapların ne için kullanıldıklarını tabii ki önceden konuşup ona göre işi alıyoruz. Bodozlama bi şe girilirse zaten sıkıntı yaşarız
    Hocam başkasının adına ciddi bir hesabı kullanmak sizce yasal mı?
  • 28-06-2019, 13:11:13
    #6
    KiÅŸiliÄŸin DiriliÅŸ Vakti
    Kesinlikle destekliyorum, bana da çok saçma ve anlamsız geliyor. Sanki yangından mal kaçırır gibi... @icerikmedya;
  • 28-06-2019, 13:12:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam başkasının adına ciddi bir hesabı kullanmak sizce yasal mı?
    hocam haklısınız kesinlikle, ama ben başkasının adına hesap kullanmıyorum ki. Sms doğrulama hizmeti veriyorum. Ozaman piyasada bulunan mobil onay doğrulama sistemleride kalkmalı. Sizce onlar yasal mı. Yasal değilse nasıl devletin himayesi altında şirket açabiliyorlar ?
  • 28-06-2019, 13:12:16
    #8
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben papara sms onay hizmeti veriyorum. Sanal numaralar ile onay yapıyorum gerisi beni ilgilendirmiyor. Kimseyi dolandırdığım yok canını yaktığım yok. Piyasada bu kadar *********** barınırken düzgün iş yapan ve sabit müşterileri olan biri neden bu hizmeti vermesin. Varsa mantıklı bi açıklama dinlemek isterim. Ayrıca müşterilerim R10 dan değil. Ama bu iş illegal ise eğer kesinlikle bu işe son veririm. Yönetimden de konumun kilitlenmesini ve silinmesini istedim, eğerki illegalse. Saygılar iyi çalışmalar...
    Yaptığınız iş tabiki illegal hocam adam sizin verdiginiz numarayla sahte kimlik bilgileriyle hesap açabilir, Karşı taraf davacı olursa siz savcılıga ben sanal numara satışı yapıyorum diyerek kendinizi kurtaramazsınz hatta burası türkiye dolandırıcılıgı yapan çıkar siz kalırsınız oyüzden Sanalkart sanalnumara islerinde dikkatli olun
  • 28-06-2019, 13:14:06
    #9
    Palladium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam haklısınız kesinlikle, ama ben başkasının adına hesap kullanmıyorum ki. Sms doğrulama hizmeti veriyorum. Ozaman piyasada bulunan mobil onay doğrulama sistemleride kalkmalı. Sizce onlar yasal mı. Yasal değilse nasıl devletin himayesi altında şirket açabiliyorlar ?
    Hocam demek istediğim o değildi, sizin sunduğunuz hesapla hesaba aklama yapılsa muhtemelen o hesabın sahibine kalacak her şey. Sağlıklı olmadığını düşünüyorum.