Ben papara sms onay hizmeti veriyorum. Sanal numaralar ile onay yapıyorum gerisi beni ilgilendirmiyor. Kimseyi dolandırdığım yok canını yaktığım yok. Piyasada bu kadar *********** barınırken düzgün iş yapan ve sabit müşterileri olan biri neden bu hizmeti vermesin. Varsa mantıklı bi açıklama dinlemek isterim. Ayrıca müşterilerim R10 dan değil. Ama bu iş illegal ise eğer kesinlikle bu işe son veririm. Yönetimden de konumun kilitlenmesini ve silinmesini istedim, eğerki illegalse. Saygılar iyi çalışmalar...



WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onay yapanlar o hesabın dolandırıcılıkta kullanırsa ugrasmıyı göze almaları sacma bence.
Hesapların ne için kullanıldıklarını tabii ki önceden konuşup ona göre işi alıyoruz. Bodozlama bi şe girilirse zaten sıkıntı yaşarız