Forumda sıkça görüyorum da, ne işe yarıyor bu Papara sms onaylama işlemi? Neden onay almak için insanlar bir ödeme yapıyor? Bu bir suç değil mi?
Kesinlikle kaldırılması gerektiğini düşünüyorum.