Ben papara sms onay hizmeti veriyorum. Sanal numaralar ile onay yapıyorum gerisi beni ilgilendirmiyor. Kimseyi dolandırdığım yok canını yaktığım yok. Piyasada bu kadar *********** barınırken düzgün iş yapan ve sabit müşterileri olan biri neden bu hizmeti vermesin. Varsa mantıklı bi açıklama dinlemek isterim. Ayrıca müşterilerim R10 dan değil. Ama bu iş illegal ise eğer kesinlikle bu işe son veririm. Yönetimden de konumun kilitlenmesini ve silinmesini istedim, eğerki illegalse. Saygılar iyi çalışmalar...
Yaptığınız iş tabiki illegal hocam adam sizin verdiginiz numarayla sahte kimlik bilgileriyle hesap açabilir, Karşı taraf davacı olursa siz savcılıga ben sanal numara satışı yapıyorum diyerek kendinizi kurtaramazsınz hatta burası türkiye dolandırıcılıgı yapan çıkar siz kalırsınız oyüzden Sanalkart sanalnumara islerinde dikkatli olun