sakin ol sampiyon kizma hemen ben savci deilim
Kızgınım ama sana değil. Bazı kişiler ticarette vergi vermez, etik olmayan ticaretler yapar gelir böyle şeylere takılır ya fitil oluyorum. Konu açan kişi acaba hangi yaptığı ticaretin vergisini vermiş acaba? Vergi kaçırmak da d.olandırıcılık değil mi? Vergisiz ticaret yapmak etik mi? Ben 4 x 4 lük olduğumdan yazmıyorum bunları ama gelip de konu da açmıyorum. Önce kişi kendi 4 x 4 lük iş yapacak ki saygınlığı olsun. Arkadaşın biri yazmış account hesapları satışından tiksiniyorum diye. Adamın profiline baktım tertemiz. O adama bir şey diyemezsin. O adama haklı der geçerim.