Forumda her gün yasadışı işlerin ticaretini görmekten yoruldum ben de. Bir iş legal olarak yapılamıyorsa onun çözüleceği yer r10 olmamalı.
Biri account satar, biri script satar öbürü 10 liraya mw lisansı satar. Bir bitmediniz.