Herkese merhabalar,
Gectiğimiz hafta cuma günü (31.05) yaptırdığım kan tahliline de yanıma alarak şehrimdeki ilk ve tek diyetisyene gittim. Öncelikle şunu söyleyeyim daha önce bir çok defa kilo verme deneyimlerim oldu. Spor yaparak aç kalarak, su içerek vsvs. 105 kilodan 87lere kadar düştüm. Fakat ne yazık ki sporu bırakır bırakmaz geri kilo aldım. Diyetisyenim kan tahliline bakarak bana bir program yazdı. Hedefim 80 kg.Şu an 95 kgyim. Tabi bir haftadır diyeti uyguluyorum. İlk kontrolum önümüzdeki cuma. Gelişmeleri konuyu güncelleyerek bilgilendireceğim.
21.05.2019 İlk güncelleme: Kilo 91,10 verilen 3,90 kgnin 3,65i yağdan.hedefe son hız devam.
28.05.2019 ikinci güncelleme kilo 90 veriler 5,10 kgnin 4,75i yağ
05.07.2019 3. güncelleme kilo 88,70
Diyetisyen Kontrolünde Kilo Vermeye Başladım
23
●765
- 09-06-2019, 11:31:46
- 09-06-2019, 11:34:03Merakla bekliyorum bakalım ne olacak. Diyetisyen sonucuna göre alıntı yaparsan sevinirim
- 09-06-2019, 11:38:56İlk haftaya göre durum iyi gibi. Tartıya cıkmadım ama gören kilomu verdin diyor. Ben umutluyum. Ama Yeme programına aklım sırım ermedi. Ağzım hiç boş kalmıyor. Sanki eskisinden daha çok yiyor gibiyim.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2019, 11:45:44ilk 2 hafta vücuttaki ödem vs atılır o yüzden ilk sonuçlar insanı heveslendirir başarıya ulaşınca. 3. ve 5. haftalarda bazen düşme olmayabilir moralinizi bozmamaya gayret edin.
- 09-06-2019, 11:46:25Üyeliği durdurulduBen de kilo almaya çalışıyorum hocam ya herkesin derdi farklı valla 😄 Allah yardımcınız olsun
- 09-06-2019, 11:48:24Üzerimdeki hamlığı atayım zaten spor ile destekleyeceğim hocam. moral bozmak yok. O yağlar eriyecekoguzhangazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2019, 20:41:06Ben kilo vermenin diyetisyenle alakası olduğunu düşünmüyorum. Yeni nesil diyetisyenlerde ara öğün yeme diyor.
Yemeğe oturduğumuzda çok sağlam yemek yiyen ama fit çok fazla arkadaşım var. Geçen biri diyor ki yarın akşama kadar canım yemek istemez.
Hakkaten adamlar iyi yediğinde sonrasında canı yemek istemiyor. Oysa biz her öğünü değerlendiriyoruz
Adamın sonraki gün canı istemeyince daha az kalori alıyor aşağı yukarı eşitlemiş oluyor. - 22-06-2019, 20:52:02Valla ben 6 ogun yiyorum hocamDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
