oguzhangazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 2 hafta vücuttaki ödem vs atılır o yüzden ilk sonuçlar insanı heveslendirir başarıya ulaşınca. 3. ve 5. haftalarda bazen düşme olmayabilir moralinizi bozmamaya gayret edin.
Üzerimdeki hamlığı atayım zaten spor ile destekleyeceğim hocam. moral bozmak yok. O yağlar eriyecek