Merakla bekliyorum bakalım ne olacak. Diyetisyen sonucuna göre alıntı yaparsan sevinirim
İlk haftaya göre durum iyi gibi. Tartıya cıkmadım ama gören kilomu verdin diyor. Ben umutluyum. Ama Yeme programına aklım sırım ermedi. Ağzım hiç boş kalmıyor. Sanki eskisinden daha çok yiyor gibiyim.