• 30-05-2019, 08:50:55
    #1
    R10daki ucuzlukçuların hakayesidir. herkes ekleme yapabilir. benim gördüklerim.

    Yurtdışında web ajansı olanlar r10 da 300 tl ye site yaptırıp 3bin dolar yada euro karşılığı müşterilerine satmaları.
    20 tl ye logo yaptırayım diyip bing görsellerden alınan logonun bunlara verilmesi
    200tl ye site yaptıracağım deyip parayı aldıktan sonra wordpres kurup temayı import edip kayıplara karışmalar.
    Tema lisansı satıp ilk güncellemede lisansa ulaşılamadığından temanın güncellenmemesi.
  • 30-05-2019, 08:52:35
    #2
    Bu nasıl bir başlık hocam
  • 30-05-2019, 08:54:04
    #3
    "Yurtdışında web ajansı olanlar r10 da 300 tl ye site yaptırıp 3bin dolar yada euro karşılığı müşterilerine satmaları."

    Bence bu diğerleriyle aynı kategoriye girmiyor. Bu ticarete giriyor, istediğine istediği fiyata satabilir adam. Yapabiliyorsa siteyi yapan kendisi 3 bin dolara satsın madem. Neden 300 TL'ye yapıyor
  • 30-05-2019, 09:05:53
    #4
    Aylık 3.500 Gelirli sitem vardı satışa çıkarmıştım adam 4.000 lira teklif etmişti.
  • 30-05-2019, 09:07:57
    #5
    delamis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yurtdışında web ajansı olanlar r10 da 300 tl ye site yaptırıp 3bin dolar yada euro karşılığı müşterilerine satmaları."

    Bence bu diğerleriyle aynı kategoriye girmiyor. Bu ticarete giriyor, istediğine istediği fiyata satabilir adam. Yapabiliyorsa siteyi yapan kendisi 3 bin dolara satsın madem. Neden 300 TL'ye yapıyor
    yurtdışında ajansım olsa bende aynısını yapardım açıkçası, önemli olan malı pahalıya satabilmek, hem sattıkları fiyat yurtdışına göre ucuz bi fiyat zaten, biz fakir bi ülke olduğumuzdan ucuza çalışıyoruz malesef, adamların paraları değerli

    kanada ile iş yapmak için araştırma yaptık, adamlar en ucuz kurumsal siteyi 1000 dolara yapıyorlar, keşke pazarlama fırsatı olsa, işin zor olan kısmı o zaten
  • 30-05-2019, 09:14:26
    #6
    bazen vijdan olmalı 300tl ye yaptırdığın siteyi 6bin tl ye satıyorsun. emek verenin hiç mi hakkı yok. en azından 1000tl ye yaptır 5bin sana kalsın.

    ancak çok ucuza çalışıyoruz web masterlar olarak. ülke mi kötü yoksa bizdemi sorun var anlamıyorum. 20 tl ye logo, 300 tl ye site, ne bilim bitmişiz biz.
  • 30-05-2019, 09:18:18
    #7
    R10 Sigortacısı
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen vijdan olmalı 300tl ye yaptırdığın siteyi 6bin tl ye satıyorsun. emek verenin hiç mi hakkı yok. en azından 1000tl ye yaptır 5bin sana kalsın.

    ancak çok ucuza çalışıyoruz web masterlar olarak. ülke mi kötü yoksa bizdemi sorun var anlamıyorum. 20 tl ye logo, 300 tl ye site, ne bilim bitmişiz biz.
    Hocam bu sektör biteli çok oldu. Allahtan yıllar önce fark edip farkı sektörlere kaydım. Yoksa halim dumandı.
  • 30-05-2019, 09:29:32
    #8
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sektör biteli çok oldu. Allahtan yıllar önce fark edip farkı sektörlere kaydım. Yoksa halim dumandı.
    Sektor bitmedi hocam.hala 3 bine 5 bine site yapiyoruz.
  • 30-05-2019, 09:31:46
    #9
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen vijdan olmalı 300tl ye yaptırdığın siteyi 6bin tl ye satıyorsun. emek verenin hiç mi hakkı yok. en azından 1000tl ye yaptır 5bin sana kalsın.

    ancak çok ucuza çalışıyoruz web masterlar olarak. ülke mi kötü yoksa bizdemi sorun var anlamıyorum. 20 tl ye logo, 300 tl ye site, ne bilim bitmişiz biz.
    Ya dostum bu nasıl bir düşünce? Fiyatı malı satan koyar alan değil. 300 TL fiyatı, yapan kişi koyuyor yani. Demek ki bu fiyat onu kurtarıyor. Hangi sektörde daha önce bu şekilde düşündün? "Sen bu telefonu sattığının 1/10 una ürettiriyorsun az vicdan" dediğin oldu mu hiç? Kaldı ki bu yurt içinde de böyle her sektörde böyledir. Bu fiyata çalışmayın o zaman. 300 TL'ye websitesi yapılır yazıp, daha fazla para kazanandan mı rahatsız oluyorsun. Bunu freelance çalışan sık iş alan veya durumu çok kötü olan kişilerden başkası yapmaz. Bir tane kurumsal ofisi ara bakayım websitesi yapmak için kaç para istiyorlar. 2.000 TL'den aşağı site yapmıyorlar. 300 TL değil 5 TL'ye yapılır yazıp buna razı gelirsen, kimse al kardeşim 6 TL demez. Demek zorunda da değil