R10daki ucuzlukçuların hakayesidir. herkes ekleme yapabilir. benim gördüklerim.

Yurtdışında web ajansı olanlar r10 da 300 tl ye site yaptırıp 3bin dolar yada euro karşılığı müşterilerine satmaları.
20 tl ye logo yaptırayım diyip bing görsellerden alınan logonun bunlara verilmesi
200tl ye site yaptıracağım deyip parayı aldıktan sonra wordpres kurup temayı import edip kayıplara karışmalar.
Tema lisansı satıp ilk güncellemede lisansa ulaşılamadığından temanın güncellenmemesi.