bazen vijdan olmalı 300tl ye yaptırdığın siteyi 6bin tl ye satıyorsun. emek verenin hiç mi hakkı yok. en azından 1000tl ye yaptır 5bin sana kalsın.
ancak çok ucuza çalışıyoruz web masterlar olarak. ülke mi kötü yoksa bizdemi sorun var anlamıyorum. 20 tl ye logo, 300 tl ye site, ne bilim bitmişiz biz.