"Yurtdışında web ajansı olanlar r10 da 300 tl ye site yaptırıp 3bin dolar yada euro karşılığı müşterilerine satmaları."

Bence bu diğerleriyle aynı kategoriye girmiyor. Bu ticarete giriyor, istediğine istediği fiyata satabilir adam. Yapabiliyorsa siteyi yapan kendisi 3 bin dolara satsın madem. Neden 300 TL'ye yapıyor