• 30-05-2019, 09:34:58
    #10
    @delamis; hocam bizde zaten kendimizi eleştirdik hocam. aynı şeyi söylüyorum zaten. çok ucuza iş yapıyoruz diyorum.
  • 30-05-2019, 09:44:33
    #11
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @delamis; hocam bizde zaten kendimizi eleştirdik hocam. aynı şeyi söylüyorum zaten. çok ucuza iş yapıyoruz diyorum.
    sevgili dostum demek istediğin şeyde sorun yok. Fakat sen bunu sanki karşı taraf suçluymuş gibi söylüyorsun ben bundan bahsediyorum. Ayrıca bir sektörde sektörü yeren de yücelten de o sektörün çalışanıdır. Bu her sektör için geçerlidir. Gün gelir 300'e yapılanı birisi der ki ben 100'e yapıyorum gittikçe öldürür. Emin ol bu 2 bin 3bin e site yapanlar bu sektöre çok büyük fayda sağlıyor. Sektörü yüceltiyor. Elinizden geliyorsa, "ki bence gelmeli müşteri artık 200-300 liraya site yaptıramayacağını bilmeli" fiyatları olması gerektiği gibi revize edin
  • 30-05-2019, 10:05:15
    #12
    Sektörü bitiren biziz,
    Adam script satış haklarını 1 TLden satışa çıkarırsa
    100 liradan site yapılır diye konu açarsa
    Yarın Web sitesi yapmak için üstüne para verecek durama geliriz.
  • 30-05-2019, 11:01:40
    #13
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen vijdan olmalı 300tl ye yaptırdığın siteyi 6bin tl ye satıyorsun. emek verenin hiç mi hakkı yok. en azından 1000tl ye yaptır 5bin sana kalsın.

    ancak çok ucuza çalışıyoruz web masterlar olarak. ülke mi kötü yoksa bizdemi sorun var anlamıyorum. 20 tl ye logo, 300 tl ye site, ne bilim bitmişiz biz.
    hocam yapanda 300e satmasın 6000'e satılacağını biliyorsa.
  • 31-05-2019, 22:16:39
    #14
    R10 Sigortacısı
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektor bitmedi hocam.hala 3 bine 5 bine site yapiyoruz.
    Sizin yapıyor olmanız sektörün bitmediği anlamına mı geliyor? Sektör bir tek sizden mi oluşuyor?