R10daki ucuzlukçuların hikayesidir
13
●660
- 30-05-2019, 09:44:33sevgili dostum demek istediğin şeyde sorun yok. Fakat sen bunu sanki karşı taraf suçluymuş gibi söylüyorsun ben bundan bahsediyorum. Ayrıca bir sektörde sektörü yeren de yücelten de o sektörün çalışanıdır. Bu her sektör için geçerlidir. Gün gelir 300'e yapılanı birisi der ki ben 100'e yapıyorum gittikçe öldürür. Emin ol bu 2 bin 3bin e site yapanlar bu sektöre çok büyük fayda sağlıyor. Sektörü yüceltiyor. Elinizden geliyorsa, "ki bence gelmeli müşteri artık 200-300 liraya site yaptıramayacağını bilmeli" fiyatları olması gerektiği gibi revize edinarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2019, 11:01:40hocam yapanda 300e satmasın 6000'e satılacağını biliyorsa.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 22:16:39Sizin yapıyor olmanız sektörün bitmediği anlamına mı geliyor? Sektör bir tek sizden mi oluşuyor?bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
