arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@delamis; hocam bizde zaten kendimizi eleştirdik hocam. aynı şeyi söylüyorum zaten. çok ucuza iş yapıyoruz diyorum.
sevgili dostum demek istediğin şeyde sorun yok. Fakat sen bunu sanki karşı taraf suçluymuş gibi söylüyorsun ben bundan bahsediyorum. Ayrıca bir sektörde sektörü yeren de yücelten de o sektörün çalışanıdır. Bu her sektör için geçerlidir. Gün gelir 300'e yapılanı birisi der ki ben 100'e yapıyorum gittikçe öldürür. Emin ol bu 2 bin 3bin e site yapanlar bu sektöre çok büyük fayda sağlıyor. Sektörü yüceltiyor. Elinizden geliyorsa, "ki bence gelmeli müşteri artık 200-300 liraya site yaptıramayacağını bilmeli" fiyatları olması gerektiği gibi revize edin