delamis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Yurtdışında web ajansı olanlar r10 da 300 tl ye site yaptırıp 3bin dolar yada euro karşılığı müşterilerine satmaları."

Bence bu diğerleriyle aynı kategoriye girmiyor. Bu ticarete giriyor, istediğine istediği fiyata satabilir adam. Yapabiliyorsa siteyi yapan kendisi 3 bin dolara satsın madem. Neden 300 TL'ye yapıyor
yurtdışında ajansım olsa bende aynısını yapardım açıkçası, önemli olan malı pahalıya satabilmek, hem sattıkları fiyat yurtdışına göre ucuz bi fiyat zaten, biz fakir bi ülke olduğumuzdan ucuza çalışıyoruz malesef, adamların paraları değerli

kanada ile iş yapmak için araştırma yaptık, adamlar en ucuz kurumsal siteyi 1000 dolara yapıyorlar, keşke pazarlama fırsatı olsa, işin zor olan kısmı o zaten