Boyun düzleşmesi son durumum (röntgenim)
55
●4.439
- 29-05-2019, 22:04:54Çok geçmiş olsun. 5 Senedir boyu fıtığı ve boyun düzleşmesi sorunları yaşayan biriyim yaş ilerledikçe ve aynı yaşam biçimine devam ettikçe maalesef alının hiçbir önlem işe yaramıyacak. Şuan bende 2 - 3 aydır kulakta çınlama denge sorunları ve baş dönmeleriyle kendini fazlasıyla ileri derece hissettiriyor sanırım artık yan etkileri bende daha fazla görülmeye başladı. Tavsiye olarak şunu söyleyebilirim eğerki ilerleyen zamanlarda bu sorununuz artmaya devam ederse o masabaşından artık fazla vakit geçirmemeniz için vücut sizi daha şiddetli uyarmaya başlayacak. Yüzme, boyun hareketleri 30 dk bir masa başından kalıp düz bir zeminde boyun yastığınızla dinlendirme geçici rahatlamalar sağlayacaktır. Hayatınızdan stresi tamamen çıkarın uyku düzeninizi mutlaka oturtun. 2 temel şey var bu işi çözecek stresi azalt yeterli uyu spor yap, bilgisayar başında oturma. 5 yıllık tecrübe kazandık artık çıkmadığımız denemediğimiz yol kalmadı. Tekrardan geçmiş olsun.
- 29-05-2019, 22:07:50Saat başı hareketleri yapıyorum. Boynumu güçlendirmeye çalışıyorum ama bir gariplik var.bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela her hareket ettiğimde boynumdan çıtırdama (kütleme değil ses çıkmayan içten gelen çıtırdama) geliyor. Her adım attığımda citirdama geliyor. Normal mi? - 29-05-2019, 22:10:02Kum sesi gibimi hocam sanki bir şeyi sürtersin birbirine boyundan bu sesmi geliyor?MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2019, 22:14:00dediğinizi aynen bende yaşıyorum. eskiden boynumda kütleme olurdu sonra sizinki gibi olmaya başlamıştı. Kafamı sağa sola çevirdiğimde bile içten çıtırdamalar geliyor bu konuya gerçekten çok sinirlerim bozuldu ama sebebide belli. Bütün gün masa başında olmak. Son 2 yıldır spora ciddi anlamda ağırlık verdim ve şikayetlerim neredeyse bitti. Özellikle omuz ve trapez hareketlerinde boynumdan başlayıp omuriliğe kadar inen çıtırdamaları duyduğumda karıncalanmaları hissettiğimde tamam dedim ve bir daha sporuda bırakmadım. Eğer ciddi bir raddeye gelmediyse doktor moktor uğraşmayın spor yapın ve benim gibi masa başı işteyseniz çalışma saatleri esnasında daha fazla hareket etmeye özen gösterin. Bazen fırsat bulup iş yerinde spor bile yaptığım oluyorMOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama sakın ama sakın doktor tavsiyesi dışında probleminizi ilaçla falan kas gevşelticiymiş vb. çözmeye çalışmayın.
- 29-05-2019, 22:19:24Hocam şimdi boyunuzu sağa sola çevirdikçe birşey sürtüyor gibi gelen ses artık bu boyundaki düzleşmeden kaynaklıdisk aralıklarında borluğun olmaması ve ufakta olsa birbirine temas etmesi. Bunakireçlenme başlangıcı diyen doktorlarda oldu. Boyun düzleşmesinin en ortaya yakın bir durumuna gelmişsiniz kulak çınlamanız başta sersemlik yoksa hızlı bir şekilde bir süre tatil yapın pc ve masa başı ve elde telefon bakma yatarak tv izleme gibi herşeyi bırakın. Bol bol deniz havuz dinlenin uyuyun. Stresiniz varsa buna çözüm bulun bu boyun düzleşmesinin en büyük sebebi stresin kaslarınıza etkisindendir. Omuzlarınızda kaslarınız sertleşmişse stresiniz üste seviyedidir ve bu düzleşmeyi beraberinde getirir. Sormak istediğiniz birşey varsa yazabilirsiniz ben 10 hastane 20 doktor gezmişimdir bu 5 senede.MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2019, 22:28:37Tum boyun egzersizlerini her saat başı yapıyorum. Ilk gundeyim. Ağırlık kaldirma dedi. Zaten koşmak sıkıntılı. Her yerim ötüyor. Masa basi koltugumda bel desteği dik oturuyorum. Genelde her 10dk da bir oturduğum yerden de boyum egzersizi yaptigim oluyor.Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha başka ne yapabilirim? Hangi hareketleri. Sporlari? Yüzmeye gideceğim. Yazıldım.. Bisiklet yasak değil mi?
Hiç çınlama olmadi. Bu kum sesi geliyordu. Ağrı yoktu. Boyun kaslarimi çalıştırıncaya kadar da fazla değildi. 15 gun sonra sinavim var. Kod yazdigim icinde projelerim bekliyor. Sinav haric diğerlerine zaten ara veririm ama evde ne kadar istirahat edebilirim? Yukarıdaki alintiladigim mesajı da okur musunuz? Ne yapabili4im?bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Röntgenime baktınız mi? Anlıyorsanız ne kadar coddi. Bundan anlayan bir arkadasin yorumunu ilk mesajin en sonuna alintiladim. Onu da okur musunuz?
Bir kurtulsam diyorum.. Her gun spor yapardim. (ağırlık va dahil) - 29-05-2019, 23:13:59Geçmiş olsun,
Eşekten düşenin halini eşekten düşen anlar. Bir kaç aydır çektiğim boyun ağrıları artık sağ kolumu ve boynumu iyi kullanamaz duruma gelince boyun fıtığı olduğumu öğrendim.
Gerçekten çekilmez bir rahatsızlık.
işin ehli masörlere gittim biraz ağrılarım azaldı fakat tam manası ile geçmedi..
Yastıklar çok işe yaramıyor gibime geliyor..
Size tavsiyem doktorun muhtemelen size vermiş olduğu boyun egzersizlerini düzenli yapmanız ve fizik tedaviye gitmeniz. Benim ki kadar zor bir rahatsızlık değildir inşallah.. - 27-05-2021, 20:50:49geçmiş olsun hocam son durumunuz nedir çare bulabildiniz mi ?cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama sakın ama sakın doktor tavsiyesi dışında probleminizi ilaçla falan kas gevşelticiymiş vb. çözmeye çalışmayın.