Saat başı hareketleri yapıyorum. Boynumu güçlendirmeye çalışıyorum ama bir gariplik var.
Mesela her hareket ettiğimde boynumdan çıtırdama (kütleme değil ses çıkmayan içten gelen çıtırdama) geliyor. Her adım attığımda citirdama geliyor. Normal mi?
Kum sesi gibimi hocam sanki bir şeyi sürtersin birbirine boyundan bu sesmi geliyor?