Geçmiş olsun,
Eşekten düşenin halini eşekten düşen anlar. Bir kaç aydır çektiğim boyun ağrıları artık sağ kolumu ve boynumu iyi kullanamaz duruma gelince boyun fıtığı olduğumu öğrendim.
Gerçekten çekilmez bir rahatsızlık.
işin ehli masörlere gittim biraz ağrılarım azaldı fakat tam manası ile geçmedi..
Yastıklar çok işe yaramıyor gibime geliyor..
Size tavsiyem doktorun muhtemelen size vermiş olduğu boyun egzersizlerini düzenli yapmanız ve fizik tedaviye gitmeniz. Benim ki kadar zor bir rahatsızlık değildir inşallah..