Çok geçmiş olsun. 5 Senedir boyu fıtığı ve boyun düzleşmesi sorunları yaşayan biriyim yaş ilerledikçe ve aynı yaşam biçimine devam ettikçe maalesef alının hiçbir önlem işe yaramıyacak. Şuan bende 2 - 3 aydır kulakta çınlama denge sorunları ve baş dönmeleriyle kendini fazlasıyla ileri derece hissettiriyor sanırım artık yan etkileri bende daha fazla görülmeye başladı. Tavsiye olarak şunu söyleyebilirim eğerki ilerleyen zamanlarda bu sorununuz artmaya devam ederse o masabaşından artık fazla vakit geçirmemeniz için vücut sizi daha şiddetli uyarmaya başlayacak. Yüzme, boyun hareketleri 30 dk bir masa başından kalıp düz bir zeminde boyun yastığınızla dinlendirme geçici rahatlamalar sağlayacaktır. Hayatınızdan stresi tamamen çıkarın uyku düzeninizi mutlaka oturtun. 2 temel şey var bu işi çözecek stresi azalt yeterli uyu spor yap, bilgisayar başında oturma. 5 yıllık tecrübe kazandık artık çıkmadığımız denemediğimiz yol kalmadı. Tekrardan geçmiş olsun.
Saat başı hareketleri yapıyorum. Boynumu güçlendirmeye çalışıyorum ama bir gariplik var.
Mesela her hareket ettiğimde boynumdan çıtırdama (kütleme değil ses çıkmayan içten gelen çıtırdama) geliyor. Her adım attığımda citirdama geliyor. Normal mi?