MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saat başı hareketleri yapıyorum. Boynumu güçlendirmeye çalışıyorum ama bir gariplik var.
Mesela her hareket ettiğimde boynumdan çıtırdama (kütleme değil ses çıkmayan içten gelen çıtırdama) geliyor. Her adım attığımda citirdama geliyor. Normal mi?
dediğinizi aynen bende yaşıyorum. eskiden boynumda kütleme olurdu sonra sizinki gibi olmaya başlamıştı. Kafamı sağa sola çevirdiğimde bile içten çıtırdamalar geliyor bu konuya gerçekten çok sinirlerim bozuldu ama sebebide belli. Bütün gün masa başında olmak. Son 2 yıldır spora ciddi anlamda ağırlık verdim ve şikayetlerim neredeyse bitti. Özellikle omuz ve trapez hareketlerinde boynumdan başlayıp omuriliğe kadar inen çıtırdamaları duyduğumda karıncalanmaları hissettiğimde tamam dedim ve bir daha sporuda bırakmadım. Eğer ciddi bir raddeye gelmediyse doktor moktor uğraşmayın spor yapın ve benim gibi masa başı işteyseniz çalışma saatleri esnasında daha fazla hareket etmeye özen gösterin. Bazen fırsat bulup iş yerinde spor bile yaptığım oluyor ama sakın ama sakın doktor tavsiyesi dışında probleminizi ilaçla falan kas gevşelticiymiş vb. çözmeye çalışmayın.