• 27-07-2008, 14:18:35
    #28
    Bence Bu Konu Kilit
  • 27-07-2008, 14:19:16
    #29
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vmy mi düzgün iş yapıyor?
    milleti 2 hafta boyunca kandıran,duygu sömürüsü yapan benmiydim
    Hala onu savunanlar var.İlginç
    olaya kişisellik katmıyorum bir insan olarak onu beğenmeyebilirsin ben iş olarak söyliyorum.

    gayet güzel işini yapan biri her sorunumda yardım eden bir ark.
  • 27-07-2008, 14:22:03
    #30
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olaya kişisellik katmıyorum bir insan olarak onu beğenmeyebilirsin ben iş olarak söyliyorum.

    gayet güzel işini yapan biri her sorunumda yardım eden bir ark.
    demek ki sen özel müşteri kategorisine giriyorsun .

    nedense onunla çalışırken sorun olunca ortadan kaybolur.hiçbir açıklama yapmaz.sorun düzelince gelirdi.
  • 27-07-2008, 14:23:23
    #31
    - Rep Vermen Neyi Değiştirir?
    Ben Sana Versem - Lere Girersin.
    Neyse Ozaman Sen Bir Konu Daha Aç
    18 Yaş Üstü Vergi Levhası Olan Firmalar Kapansın Diye
    ee Onlarlada Oluyor Bu Olay
    İyice Saçmaladın Sen Ya
  • 27-07-2008, 14:25:19
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olaya kişisellik katmıyorum bir insan olarak onu beğenmeyebilirsin ben iş olarak söyliyorum.
    gayet güzel işini yapan biri her sorunumda yardım eden bir ark.
    Allah Allah.
    Yanlış mı yazdın acaba
    Ben o kişiyi tanımam bile ama 2 hafta boyunca müşterileri mağdur bırakan,millete duygu sömürüsü yapan,3 kişiyiz diye aldatan biri nasıl iyi iş yapıyor
    İyi iş yapsa bu durumda olmazdı zaten,binbir türlü takla attı ama sonunda patlak verdi işte..

    Yaş herşeyde önemli.Olgun olmak önemli.Olgun olmazsan sonunuz böyle olur işte.
  • 27-07-2008, 14:25:35
    #33
    Üyeliği durduruldu
    18 yaş nerden çıktı ya..18 yaşından küçük senden bilgili binlerce insan bulurum..

    Adam gibi açmamışsınki konuyu seni haklı bulalım.Vergisiz satışa engel olalım dicektin.Zaten şirket olmak için 18 yaşında olmak gerekiyor..

    Sen direk 18 yaş altına laf atıyorsun ne yoksa senden daha çok kazanıyorlar diye kıskanıyormusun.
  • 27-07-2008, 14:28:20
    #34
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Allah.
    Yanlış mı yazdın acaba
    Ben o kişiyi tanımam bile ama 2 hafta boyunca müşterileri mağdur bırakan,millete duygu sömürüsü yapan,3 kişiyiz diye aldatan biri nasıl iyi iş yapıyor
    İyi iş yapsa bu durumda olmazdı zaten,binbir türlü takla attı ama sonunda patlak verdi işte..

    Yaş herşeyde önemli.Olgun olmak önemli.Olgun olmazsan sonunuz böyle olur işte.
    tmmda sen niye o adama taktın tanımıon konuşma tanıyanlar konussun ben kendim için söyliyorum bir problem yaşamadım.
  • 27-07-2008, 14:30:36
    #35
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tmmda sen niye o adama taktın tanımıon konuşma tanıyanlar konussun ben kendim için söyliyorum bir problem yaşamadım.
    Ne demek yahu.Durup dururken onu örnek verdin konuda.Biz de nasıl biri olduğunu yazdık.
    Başka biri de o mesajını görüp doğru sanmasın diye.
  • 27-07-2008, 14:32:59
    #36
    Haklısınız. Valla belirli firmalar var zaten. Ne uğraşacan elin bebesiyle