olaya kişisellik katmıyorum bir insan olarak onu beğenmeyebilirsin ben iş olarak söyliyorum.
gayet güzel işini yapan biri

her sorunumda yardım eden bir ark.
demek ki sen özel müşteri kategorisine giriyorsun .
nedense onunla çalışırken sorun olunca ortadan kaybolur.hiçbir açıklama yapmaz.sorun düzelince gelirdi.