18 Yaş Altı Host Satışına Engel OLALIM!
78
●6.054
- 28-07-2008, 00:07:32Dogru kaçamaz ama işini temiz yapacağı anlamınada gelmiyor vergi levhası olmasıKursatBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2008, 03:25:30Vergi levhası olan olmayana göre daha güvenlidir her zaman. Vergi levhasına 18 yaşından altındakilerde sahip olamayacağına göre konu başlığı çokta yanlış olmamış olur.
Bir reseller almak yada bir server kiralamak işe yatırım değildir.2. Ay ödemesini yapmazsa müşteri mağdur olur.
AMA vergi levhası olan 2. ay ödeme yapmayayım kaçayım demez.Vergi levhasını kapatmak istediğinde 1 yıllık server kirası kadar masraf çıkacaktır zaten karşısına.Durumu düzeltme çabasına girer kaybetmemek için.
18 yaşın altındakiler neden host işi yapamazmışmışmış demeyin.Günün yarısı okuldasın zaten nereye iş yapıyorsun.Serverda sorun olduğunda okuldan çıkmanı mı bekleyecek millet
Önce bir ayaklarının üstünde dur bakalım. Geceleri oğlum yatmıyor musun halen! diye kızan bir ebeveyni de unutmamak lazım.
18 altındakiler alınmasın.Bunlar host işinde geçerli.Devamlılık gerektiriyor.Akşamları logo, banner,web tasarım,programlama yada herneyse yap işte hepsinden.Yap tabi eve sende para getir
- 28-07-2008, 03:35:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Vergi levhası olan firmalar - Google Fan Webmaster Forum
vergi levhası kavramını bilen girer buradan alışverişini yapar.Konu 18 yaş muhabbeti yada vergi muhabbeti olmamalı bence.Konu şöyle olabilirdi;
İşi bilmeyen ( ki bunlar çoğunlukla vergi levhası olmayanlar oluyor) gerekli zamanı enerjiyi harcayamayan,sırf para kazanıcaz diye ona buna ucuz host satan insanlardan uzak durun.Host seçerken vergi levhası olmasına dikkat edin,referanslarına, kaç yıllık tecrübeleri olduğuna dikkat edin v.s v.s. gibi tavsiyeye yönelik şeyler yazılmalı bence.. Yoksa yaş muhabbeti internet için hiç doğru birşey değil diye düşünüyorum. - 28-07-2008, 04:08:22Hizmet aldığınız yer faturanızı kesip gönderiyor mu?
Eğer gönderiyorsa sorun yok demektir. Fatura gönderilmesi ne demektir? İnternette yaptığınız alışverişin RESMİ bir belgesidir. Başınıza istemediğiniz bir şey geldiğinde bu belge ile çeşitli yerlere başvurabilir, mağduriyetinizi gidermeye çalışabilirsiniz.
Ama siz kdv ödememek için fatura almıyayım pazarlığı yapıyorsanız, bırakında başınıza o kadar da olay gelsin. - 28-07-2008, 11:45:19profilinde neden 24 yazıyor? Doğru yazsana!Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2008, 12:58:20Üyeliği durdurulduMesele 18 Yaş İlişkisi Değilenxdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahis mevzu ve üzerinde durulması gereken
Kaliteli İş ve Vergi Levhası
işte bu kadar açiklama yapilmiş! Kimse bunu okumadan yazmasin - 03-08-2008, 22:57:08nası 18 yaş ilişkisi değil kardeşim zaten başlık ateşliyor insanı bir kere...Hadi levhasız&faaliyet belgesiz dersin saygı duyarım ama +18 altı dersen o saçma olur...KursatBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce bir ayaklarının üstünde dur bakalım. Geceleri oğlum yatmıyor musun halen! diye kızan bir ebeveyni de unutmamak lazım.