• 28-07-2008, 00:04:37
    #46
    Üyeliği durduruldu
    MeyT Arkadaşım Hiç olmazsa Hostcu KAÇAMAZ!VERGİ NOSU VAR
  • 28-07-2008, 00:07:32
    #47
    KursatBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MeyT Arkadaşım Hiç olmazsa Hostcu KAÇAMAZ!VERGİ NOSU VAR
    Dogru kaçamaz ama işini temiz yapacağı anlamınada gelmiyor vergi levhası olması
  • 28-07-2008, 03:25:30
    #48
    Vergi levhası olan olmayana göre daha güvenlidir her zaman. Vergi levhasına 18 yaşından altındakilerde sahip olamayacağına göre konu başlığı çokta yanlış olmamış olur.

    Bir reseller almak yada bir server kiralamak işe yatırım değildir.2. Ay ödemesini yapmazsa müşteri mağdur olur.

    AMA vergi levhası olan 2. ay ödeme yapmayayım kaçayım demez.Vergi levhasını kapatmak istediğinde 1 yıllık server kirası kadar masraf çıkacaktır zaten karşısına.Durumu düzeltme çabasına girer kaybetmemek için.

    18 yaşın altındakiler neden host işi yapamazmışmışmış demeyin.Günün yarısı okuldasın zaten nereye iş yapıyorsun.Serverda sorun olduğunda okuldan çıkmanı mı bekleyecek millet Önce bir ayaklarının üstünde dur bakalım. Geceleri oğlum yatmıyor musun halen! diye kızan bir ebeveyni de unutmamak lazım.

    18 altındakiler alınmasın.Bunlar host işinde geçerli.Devamlılık gerektiriyor.Akşamları logo, banner,web tasarım,programlama yada herneyse yap işte hepsinden.Yap tabi eve sende para getir
  • 28-07-2008, 03:35:33
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vergi levhası olan firmalar - Google Fan Webmaster Forum
    vergi levhası kavramını bilen girer buradan alışverişini yapar.Konu 18 yaş muhabbeti yada vergi muhabbeti olmamalı bence.Konu şöyle olabilirdi;

    İşi bilmeyen ( ki bunlar çoğunlukla vergi levhası olmayanlar oluyor) gerekli zamanı enerjiyi harcayamayan,sırf para kazanıcaz diye ona buna ucuz host satan insanlardan uzak durun.Host seçerken vergi levhası olmasına dikkat edin,referanslarına, kaç yıllık tecrübeleri olduğuna dikkat edin v.s v.s. gibi tavsiyeye yönelik şeyler yazılmalı bence.. Yoksa yaş muhabbeti internet için hiç doğru birşey değil diye düşünüyorum.
  • 28-07-2008, 04:08:22
    #50
    Hizmet aldığınız yer faturanızı kesip gönderiyor mu?

    Eğer gönderiyorsa sorun yok demektir. Fatura gönderilmesi ne demektir? İnternette yaptığınız alışverişin RESMİ bir belgesidir. Başınıza istemediğiniz bir şey geldiğinde bu belge ile çeşitli yerlere başvurabilir, mağduriyetinizi gidermeye çalışabilirsiniz.

    Ama siz kdv ödememek için fatura almıyayım pazarlığı yapıyorsanız, bırakında başınıza o kadar da olay gelsin.
  • 28-07-2008, 04:25:03
    #51
    Davay davay 🌹
    Mesela 18 Yaş İlişkisi Değil

    Bahis mevzu ve üzerinde durulması gereken

    Kaliteli İş ve Vergi Levhası
  • 28-07-2008, 11:45:19
    #52
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek veriyorum 29 temmuzda 18 yaşım doluyor , 28 temmuzda bir bebeyim ama 29 temmuzda host satabilirim 24 saat farkla yani.
    Bu kadar ön yargılı ve sabit fikirli olmamak lazım alıcı eğer akıllıysa alıcağı yeri bilir.
    profilinde neden 24 yazıyor? Doğru yazsana!
  • 28-07-2008, 12:58:20
    #53
    Üyeliği durduruldu
    enxdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hizmet aldığınız yer faturanızı kesip gönderiyor mu?
    Eğer gönderiyorsa sorun yok demektir. Fatura gönderilmesi ne demektir? Internette yaptığınız alışverişin resmi bir belgesidir. Başınıza istemediğiniz bir şey geldiğinde bu belge ile çeşitli yerlere başvurabilir, mağduriyetinizi gidermeye çalışabilirsiniz.
    Ama siz kdv ödememek için fatura almıyayım pazarlığı yapıyorsanız, bırakında başınıza o kadar da olay gelsin.
    Mesele 18 Yaş İlişkisi Değil

    Bahis mevzu ve üzerinde durulması gereken

    Kaliteli İş ve Vergi Levhası

    işte bu kadar açiklama yapilmiş! Kimse bunu okumadan yazmasin
  • 03-08-2008, 22:57:08
    #54
    KursatBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele 18 Yaş İlişkisi Değil
    Bahis mevzu ve üzerinde durulması gereken
    Kaliteli İş ve Vergi Levhası
    işte bu kadar açiklama yapilmiş! Kimse bunu okumadan yazmasin
    nası 18 yaş ilişkisi değil kardeşim zaten başlık ateşliyor insanı bir kere...Hadi levhasız&faaliyet belgesiz dersin saygı duyarım ama +18 altı dersen o saçma olur...