Artık 18 yaş altı 18 yaş üstü olmuş, vergi veriyormuş vermiyormuş, faaliyet belgesi varmış yokmuş, yasalmış illegalmış farketmiyor.. Çoluk çocuk tostçularda geniş alanları ucuza veriyor Büyük firmayım diyenlerde aynı şeyi yapıyor.. Herkesin önünü tıkıyorlar.. Tostçularla eşit seviyeye düşüyorlar.. Neden hakkıyla satmak varken 3 kağıtçılık yapıp yüksek alanlarla insanların ekmeğine gölge düşürülüyor.. Sorun tostçularda değil tostçulara benzemeye başlayan hostçularda..