Arkadaşlar Ülkemizi Göz önünde bulundurun.

1 çocuk doğdu.

İlkokul-ortaokul okuyor bunlar zorunlu zaten.Şu an lisede okumayan insan az Lisede giriyor bu işin içine Yaş olmuş 18.

Peki bir insan hem okula gidip hemde host satabilirmi?
Bence hayır.Ama sizin destek anlayışınız nedir bilemem.
Host aldığım adam 24 saate yakın online olmalı bence.Webmaster adamın ne zaman çalışacağı belli olmaz.Peki okula giden bi kişi okullamı ilgilenecek müşteriylemi?
okuldayken server hata verdi ne yapacak? Olayı zaman açısından düşünün.Host işi basit bi iş değildir.Destek vermek Birinci önceliktir bu işte.Değilse herkez açabilir 50 mb yazıpda panelden host açmayı.Olay burda bitmiyor.Bence bu açıdan düşünün olayı. 18 yaş ülkemizde boş vakti olmayan insanın yaşıdır.Çok nadir kimse 18 yaşında sürekli pc başında kalabilir.