• 27-07-2008, 22:50:59
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaş'ı bu kadar sorun etmeyin yahu.
    Birinin, birilerini dolandırması için illa -18 olması gerekmez. Adam'ın vergi levhası da olur, yine yapacağını yapar.
    Akıl yaşta değil baştadır.

    18 yaş altında, bu işi 18 yaş üstündekilerden daha iyi yapanlar var.
    Olay yaşta değil, kişinin kendisinde bitiyor.
  • 27-07-2008, 22:53:29
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıl yaşta değil baştadır.
    ama aklı başa getiren yaştır.
  • 27-07-2008, 23:00:17
    #39
    Üyeliği durduruldu
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama aklı başa getiren yaştır.
    O hikaye..
  • 27-07-2008, 23:00:55
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür yaptırımlar için geç kalındı, bakınız sigaraların üstünde içilmemesi için utanmasalar sigaraya bu parayı veren enayidir yazacaklar ancak her geçen gün daha fazla tüketilmeye devam ediyor. Bu tamamen arz-talep olayından kaynaklanıyor. Siz bu şikayet ettiğiniz satıcılardan birşeyler talep ettiğiniz sürecede bu aynen bu şekilde devam edecektir.
  • 27-07-2008, 23:05:20
    #41
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O hikaye..
    kimine göre..
    Genel olarak böyle.Aradaki istisnaları saymıyorum.Hayat bi tecrübe zaten,ne kadar tecrübe edinirsen o kadar az hata yapma şansın oluyor...
    Bu böyle uzar.Herkese göre değişir orasıda ayrı.
  • 27-07-2008, 23:10:53
    #42
    18 yaşı ve altındakiler bazı 18 yaş üstü insanlardan daha dürüst ve temizler en azından :]

    Tamam böyle işin oyunu olmaz haklısınız ama her 18 yaş altı olan da bir değil ki ..
    18 Yaş üstü olup sırf dolandırmak için bu işe giren insan yok mu ?

    18 yaş altındaki insanın fazla paraya ihtiyacı olmaz bu sebeple gözünü para hırsı bürümez bürüsede çok az bir kesimdir.

    Sorun yaş değil kafa , kafadaki cinlikler gidecek .
    Sen müşterisin gidip hostçuyu sen seçeceksin bir iş yapacaksan kimle yaptıgını bileceksin eger bilmiyorsan zaten o işi ciddiye almıyorsundur.
  • 27-07-2008, 23:38:58
    #43
    Üyeliği durduruldu
    hextor2 ARKADAŞIM HOSTİNG SATIŞIM FALAN YOK REFERANSLARIM YETER
    REFERANSLARIMIZ KONUŞUYOR ANLAYACAĞIN AKLINI YORMA
  • 27-07-2008, 23:50:22
    #44
    Örnek veriyorum 29 temmuzda 18 yaşım doluyor , 28 temmuzda bir bebeyim ama 29 temmuzda host satabilirim 24 saat farkla yani.

    Bu kadar ön yargılı ve sabit fikirli olmamak lazım alıcı eğer akıllıysa alıcağı yeri bilir.
  • 28-07-2008, 00:00:01
    #45
    Her Vergi Levhası alıpta host satan işini %100 temiz mi yapıyor işini. Herkes tutturmuş Verhi Levhasına.. Bir adamın Vergi Levhası vardır; işini iyi yapamaz, destek veremez...
    Ama bir Adamın da Vergi Levhası yoktur; Ama adam temiz temiz işini yapar, hertürlü desteğini verir.
    Ee neden alı koyuyoruz piyasada ki böyle adamların ekmek kazanmasına. Bizim engel olmamız yanlış, Host mu almak istiyorsun, firmaları araştır, şikayet varsa oku, ona göre yola çık derim.. Şahsen benim fikrim budur.. İyi forumlar.