Bu tür yaptırımlar için geç kalındı, bakınız sigaraların üstünde içilmemesi için utanmasalar sigaraya bu parayı veren enayidir yazacaklar ancak her geçen gün daha fazla tüketilmeye devam ediyor. Bu tamamen arz-talep olayından kaynaklanıyor. Siz bu şikayet ettiğiniz satıcılardan birşeyler talep ettiğiniz sürecede bu aynen bu şekilde devam edecektir.