18 Yaş Altı Host Satışına Engel OLALIM!
78
●6.054
- 04-08-2008, 06:16:33Üyeliği durdurulduAlıcı madem akıllı alıcağı yeri bilir peki sen neden 18 yaşındasında alıcı yı kandırarak profiline 24 yazıyorsun ? Daha reşit olmamışsınız evden hostçuluk oynuyorsunuz bırakın herkes kendi işini yapsın '' Ben hostçu felan değilim ''Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2008, 13:02:2818 yaş altının host satması tabi iyi değil fakat sanki 20 yaşında *********** yok mu? Bence 18 yaş altı yerine vergi levhası olmayan demen daha güzel olurdu.
+ bu 18 yaş altı sorunu nedir? Ben 18 yaş altıyım itradelerime ve tanıyanlara sorun iş yaptığım hangisi memnun değil ya da şikayetçi. Gerektiğinden fazla da iş yapıyorum ve bunun kaymağını yiyorum. Başarılı olmak için 18+ olmasına gerek varsa ben nasıl başarılı oldum? Bence çok önyargılı yaklaşıyorsunuz ben 12 yaşından beri internetle uğraşıyorum bu 5.senem.
Kaliteli iş yapan herkesle iş yapılır. 30 yaşında olan adama güvencez de 17 yaşındakine güvenmeyecek miyiz? Ya vergi levhası olarak geçirirsiniz konuyu ya da yaş sınırlaması yapmanız saçma. 22 yaşındaki hostcunun paraya sıkıştığında kapatabilir ve +18 olan kişilerin parada zorluk çekmesi daha büyük ihtimal. - 04-08-2008, 13:53:22Üyeliği durdurulduArkadaşlar Bakın Bana Gelen Pmelerden birini anlattyım
Msn Adresin Varmı dedi verdim (üye adını boşverin)
Msnde Aynen Yazdığı
Bu KONUYU AÇARAK KENDİ FİRMAN VARDA ONUMU REKLAM EDİCEKSİN YOKSA BİRİLERİNE PEŞKEŞMİ ÇEKECEKSİN
Benim Açmamdaki Amacım Benim Çok Ağzım Yandı Bu Hatalara Düşmemek İçin Engel Olalım Dedik Katılmayan Varsa Yazmasın (BAZI Kişilerin Amacı Post Kasmak başka birşey deĞİL!) - 04-08-2008, 13:55:19Post kasmak değil iyi oku mesajları. Çözümlemeni yap sonra anlayabilirsin.KursatBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaş altına önyargılı yaklaşıyorsunuz da sizden daha başarılı o kadar kişi tanıyorumki işini çok düzgün yapan 16-17 yaşlarında. Önyargılı yaklaşımınızı protesto ediyorum sadece! - 04-08-2008, 18:19:57Üyeliği durdurulduCem yılmazın skeçinde güzel bir şey vardı tacizci doktor ile ilgili bilmiyorum gördünmü dediği şuyduCenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
''Tek tek hepiniz öyle tacizci değilsiniz ama hepinizi toplayınca ortaya o çıkıyor''
Yani burda anlatılmak istenen 16 yaşında insan yokmu başarılı tabiki gayet olabilir 9 yaşında 6 lisan bilende gördük ama bu istisnalar bütünü kurtarmaz,bütüne karşıda güven sağlamayı gerektirmez umarım anlatabilmişimdir.Sizin 16 yaşındayız başarılıyız diye çıkışmanız manasız,sen başarılı olabilirsin ama senin akranın çoğu insan belkide senin olgunluğuna varamadığı için varmasıda o yaşta olanaksız olduğu için bulunduğumuz yerdeki insanlara zarar veriyor ve bizde bunu engellemeye çalışıyoruz.Benim fikrimce kesinlikle engellenmeli