• 03-08-2008, 23:21:52
    #55
    tamam herkes karşı vergisiz olmasına faka bi insanda kendini iyice geliştirip çevre yapmadan vergi altına girmek istemez biraz tecrübesi olacak ki işi resmileştiririp kurumsallaşsın
  • 04-08-2008, 06:09:14
    #56
    Üyeliği durduruldu
    vallaya -18 ler host satısı yapmasalar iyi olur ee sonra ne oluyo sikayet bolumunde ben su hostcuden sıkayetcıyım 1 yıllık host aldım 1 ay sonra kactı
  • 04-08-2008, 06:16:33
    #57
    Aps
    Üyeliği durduruldu
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek veriyorum 29 temmuzda 18 yaşım doluyor , 28 temmuzda bir bebeyim ama 29 temmuzda host satabilirim 24 saat farkla yani.
    Bu kadar ön yargılı ve sabit fikirli olmamak lazım alıcı eğer akıllıysa alıcağı yeri bilir.
    Alıcı madem akıllı alıcağı yeri bilir peki sen neden 18 yaşındasında alıcı yı kandırarak profiline 24 yazıyorsun ? Daha reşit olmamışsınız evden hostçuluk oynuyorsunuz bırakın herkes kendi işini yapsın '' Ben hostçu felan değilim ''
  • 04-08-2008, 10:49:55
    #58
    Zaten host alacaksan büyük şirketlerden alman gerekiyor.Aksi taktirde sorunlar çıkabilir.
  • 04-08-2008, 13:02:28
    #59
    18 yaş altının host satması tabi iyi değil fakat sanki 20 yaşında *********** yok mu? Bence 18 yaş altı yerine vergi levhası olmayan demen daha güzel olurdu.
    + bu 18 yaş altı sorunu nedir? Ben 18 yaş altıyım itradelerime ve tanıyanlara sorun iş yaptığım hangisi memnun değil ya da şikayetçi. Gerektiğinden fazla da iş yapıyorum ve bunun kaymağını yiyorum. Başarılı olmak için 18+ olmasına gerek varsa ben nasıl başarılı oldum? Bence çok önyargılı yaklaşıyorsunuz ben 12 yaşından beri internetle uğraşıyorum bu 5.senem.

    Kaliteli iş yapan herkesle iş yapılır. 30 yaşında olan adama güvencez de 17 yaşındakine güvenmeyecek miyiz? Ya vergi levhası olarak geçirirsiniz konuyu ya da yaş sınırlaması yapmanız saçma. 22 yaşındaki hostcunun paraya sıkıştığında kapatabilir ve +18 olan kişilerin parada zorluk çekmesi daha büyük ihtimal.
  • 04-08-2008, 13:11:37
    #60
    Bende katılıyorum +18 diyorum... Teşekkürler
  • 04-08-2008, 13:53:22
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bakın Bana Gelen Pmelerden birini anlattyım

    Msn Adresin Varmı dedi verdim (üye adını boşverin)
    Msnde Aynen Yazdığı
    Bu KONUYU AÇARAK KENDİ FİRMAN VARDA ONUMU REKLAM EDİCEKSİN YOKSA BİRİLERİNE PEŞKEŞMİ ÇEKECEKSİN

    Benim Açmamdaki Amacım Benim Çok Ağzım Yandı Bu Hatalara Düşmemek İçin Engel Olalım Dedik Katılmayan Varsa Yazmasın (BAZI Kişilerin Amacı Post Kasmak başka birşey deĞİL!)
  • 04-08-2008, 13:55:19
    #62
    KursatBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Bakın Bana Gelen Pmelerden birini anlattyım
    Msn Adresin Varmı dedi verdim (üye adını boşverin)
    Msnde Aynen Yazdığı
    Bu KONUYU AÇARAK KENDİ FİRMAN VARDA ONUMU REKLAM EDİCEKSİN YOKSA BİRİLERİNE PEŞKEŞMİ ÇEKECEKSİN
    Benim Açmamdaki Amacım Benim Çok Ağzım Yandı Bu Hatalara Düşmemek İçin Engel Olalım Dedik Katılmayan Varsa Yazmasın (BAZI Kişilerin Amacı Post Kasmak başka birşey deĞİL!)
    Post kasmak değil iyi oku mesajları. Çözümlemeni yap sonra anlayabilirsin.

    18 yaş altına önyargılı yaklaşıyorsunuz da sizden daha başarılı o kadar kişi tanıyorumki işini çok düzgün yapan 16-17 yaşlarında. Önyargılı yaklaşımınızı protesto ediyorum sadece!
  • 04-08-2008, 18:19:57
    #63
    Aps
    Üyeliği durduruldu
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Post kasmak değil iyi oku mesajları. Çözümlemeni yap sonra anlayabilirsin.
    18 yaş altına önyargılı yaklaşıyorsunuz da sizden daha başarılı o kadar kişi tanıyorumki işini çok düzgün yapan 16-17 yaşlarında. Önyargılı yaklaşımınızı protesto ediyorum sadece!
    Cem yılmazın skeçinde güzel bir şey vardı tacizci doktor ile ilgili bilmiyorum gördünmü dediği şuydu
    ''Tek tek hepiniz öyle tacizci değilsiniz ama hepinizi toplayınca ortaya o çıkıyor''
    Yani burda anlatılmak istenen 16 yaşında insan yokmu başarılı tabiki gayet olabilir 9 yaşında 6 lisan bilende gördük ama bu istisnalar bütünü kurtarmaz,bütüne karşıda güven sağlamayı gerektirmez umarım anlatabilmişimdir.Sizin 16 yaşındayız başarılıyız diye çıkışmanız manasız,sen başarılı olabilirsin ama senin akranın çoğu insan belkide senin olgunluğuna varamadığı için varmasıda o yaşta olanaksız olduğu için bulunduğumuz yerdeki insanlara zarar veriyor ve bizde bunu engellemeye çalışıyoruz.Benim fikrimce kesinlikle engellenmeli