Arkadaşlar Bakın Bana Gelen Pmelerden birini anlattyım
Msn Adresin Varmı dedi verdim (üye adını boşverin)
Msnde Aynen Yazdığı
Bu KONUYU AÇARAK KENDİ FİRMAN VARDA ONUMU REKLAM EDİCEKSİN YOKSA BİRİLERİNE PEŞKEŞMİ ÇEKECEKSİN
Benim Açmamdaki Amacım Benim Çok Ağzım Yandı Bu Hatalara Düşmemek İçin Engel Olalım Dedik Katılmayan Varsa Yazmasın (BAZI Kişilerin Amacı Post Kasmak başka birşey deĞİL!)