Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Post kasmak değil iyi oku mesajları. Çözümlemeni yap sonra anlayabilirsin.
18 yaş altına önyargılı yaklaşıyorsunuz da sizden daha başarılı o kadar kişi tanıyorumki işini çok düzgün yapan 16-17 yaşlarında. Önyargılı yaklaşımınızı protesto ediyorum sadece!
Cem yılmazın skeçinde güzel bir şey vardı tacizci doktor ile ilgili bilmiyorum gördünmü dediği şuydu
''Tek tek hepiniz öyle tacizci değilsiniz ama hepinizi toplayınca ortaya o çıkıyor''
Yani burda anlatılmak istenen 16 yaşında insan yokmu başarılı tabiki gayet olabilir 9 yaşında 6 lisan bilende gördük ama bu istisnalar bütünü kurtarmaz,bütüne karşıda güven sağlamayı gerektirmez umarım anlatabilmişimdir.Sizin 16 yaşındayız başarılıyız diye çıkışmanız manasız,sen başarılı olabilirsin ama senin akranın çoğu insan belkide senin olgunluğuna varamadığı için varmasıda o yaşta olanaksız olduğu için bulunduğumuz yerdeki insanlara zarar veriyor ve bizde bunu engellemeye çalışıyoruz.Benim fikrimce kesinlikle engellenmeli