ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olaya kişisellik katmıyorum bir insan olarak onu beğenmeyebilirsin ben iş olarak söyliyorum.
gayet güzel işini yapan biri her sorunumda yardım eden bir ark.
Allah Allah.
Yanlış mı yazdın acaba
Ben o kişiyi tanımam bile ama 2 hafta boyunca müşterileri mağdur bırakan,millete duygu sömürüsü yapan,3 kişiyiz diye aldatan biri nasıl iyi iş yapıyor
İyi iş yapsa bu durumda olmazdı zaten,binbir türlü takla attı ama sonunda patlak verdi işte..

Yaş herşeyde önemli.Olgun olmak önemli.Olgun olmazsan sonunuz böyle olur işte.