Merhaba Herkese
Yaklaşık 4-5 Ay kadar önce Türktelekomdan Türknete geçmiştim içerde 2 adet 150-160 Tl tutarında faturam kalmış ödedim diye biliyordum fakat unutmuşum ve hiçbir şekilde tarafıma dönüş yapılmadı ne arama ne sms tarzı faturanız var içerde kalan ödeme yapın şöyle böyle bende iş okul yoğunluğundan unutmuşum.Bugun aradılar icraya vermişler 150 TL Olan fatura 500 Tl olmuş durduk yere bunu yatırmamı istiyolar yoksa dahada uzayacak dedi arayan kadın.Daha önce başına gelen varmı bu tarz bir olay geri cevirmenin bir yolu varmıdır ?Yoksa bu 500 tlyi hertürlü alıcaklar mı benden?
Türktelekom Yüzünden İcralık Oldum
26
●1.296
- 30-04-2019, 10:51:35
- 30-04-2019, 11:00:59E devletten baktım 1 adet icra dosyası gözüküyor.Adamlar harbiden ş*erefsiz ya bir arayın sms atın faturanız kalmış icraya vercez diye pat diye arıyor verdik borcun su kadar oldu yatır diyorturguttok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Nasıl pazarlığa gireyim hocam mahalledeki esnaf değil ki buMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2019, 11:04:45İşte hiçbir bilginiz olmadiği için bu tarz yerlerde konu açiyorsunuzblackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahalledeki esnaf olmasıyla alakasi yok. 1e 5 koyan avukatlar olduğu sürece pazarlık yapacaksin. Yaptığım için böyle bir teklifde bulundum. Ben alternatifi sundum gerisi size kalmiş
blackmamba24 ve tekdogan bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 30-04-2019, 11:17:16yapar defalarca yaptılar. yozgatta kapatıp geldiğim ev telefonu ve adsl hattımı kapattırmama rağmen 22 ay sonra adsl için haciz geldi. ev telefonunu kapatmışlar ama adsl açık kalmış 12 fatura birikmiş sonra kapatmışlar. üzerinden 10 ay geçince de haciz göndermişler. dedim ev telefonu kapatılmış adsl nasıl açık kalır. o zamanlar yalın adsl de yoktu. derdini anlatacak bir yer bulamıyorsun. mahkemeye versem de hakimler bir şekilde en iyi kararı verseler ki o da %10 ihtimal sadece ödeyeceğim miktarı sileceklerdi. olması gereken böyle bir durumda 10 milyon tl cezayı basmalı ki öyle bir ceza vermeli ki bir daha türkiyede hiç bir şirket kurum vatandaşı s.kmeye kalkmamalı. ama tr de insana değer mi veriliyor? inşaat şirketi önlem almadığı için yoldan geçen adamın kafasına tuğla düşüp ölüyor mahkeme başkanı olan olmuş napalım şimdi kalkıp koca şirketi kapatalım mı diyebiliyor şerefsizce.

Mahalledeki esnaf olmasıyla alakasi yok. 1e 5 koyan avukatlar olduğu sürece pazarlık yapacaksin. Yaptığım için böyle bir teklifde bulundum. Ben alternatifi sundum gerisi size kalmiş