yapar defalarca yaptılar. yozgatta kapatıp geldiğim ev telefonu ve adsl hattımı kapattırmama rağmen 22 ay sonra adsl için haciz geldi. ev telefonunu kapatmışlar ama adsl açık kalmış 12 fatura birikmiş sonra kapatmışlar. üzerinden 10 ay geçince de haciz göndermişler. dedim ev telefonu kapatılmış adsl nasıl açık kalır. o zamanlar yalın adsl de yoktu. derdini anlatacak bir yer bulamıyorsun. mahkemeye versem de hakimler bir şekilde en iyi kararı verseler ki o da %10 ihtimal sadece ödeyeceğim miktarı sileceklerdi. olması gereken böyle bir durumda 10 milyon tl cezayı basmalı ki öyle bir ceza vermeli ki bir daha türkiyede hiç bir şirket kurum vatandaşı s.kmeye kalkmamalı. ama tr de insana değer mi veriliyor? inşaat şirketi önlem almadığı için yoldan geçen adamın kafasına tuğla düşüp ölüyor mahkeme başkanı olan olmuş napalım şimdi kalkıp koca şirketi kapatalım mı diyebiliyor şerefsizce.