• 30-04-2019, 12:11:51
    #19
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat aradı borç bu kadar olmustur diye ne zaman yatırabilirsin dedi direk biraz daha acelem vardı fazla konusamadım.
    Siz bunu sorun mutlaka neyin icrası 750 TL altına icra çıkmadığını biliyordum diye ağzını ara bakalım
  • 30-04-2019, 12:20:58
    #20
    Ya se se ya si si
    Normalde avukat da olsaydı mevcut borcu öder kurtulurdun ama icralık olmuş ise mecburen ödeyip kurtulacan hocam başka yolu yok
  • 30-04-2019, 13:35:06
    #21
    Bende aynı şekilde geçiş yaptım, içeride bir faturam kaldığını düşünüyorum ne arıyorlar ne soruyorlar.Bari gidip iyice kontrol ettireyim ne kadar ilişiğim varsa kestireyim.Mevzu türk telekomsa hiçbirşeye güvenmeyeceksin
  • 30-04-2019, 14:14:46
    #22
    Hocam hemen odenezsen faiz ile yukselir cezan
  • 30-04-2019, 14:44:30
    #23
    benim 400 liralık internet faturam icralık olmuştu avukat aradı 980 tl talep etti yok ödeyemem dedim ödeyeceksin dedi bende dedim 600 lira param var istiyosan göndereyim istemiyosanda üzerime hiç bişey yok olan sana olur dedim kapattı telefonu iban attı bende gittim 600tl gönderdim havale masrafınıda 600 tlden kestirdim sesini kesti


    arkadaşım icra hukuk büroda çalışıyor bana hep diyodu üstüne bişey yoksa bunlara 5 kuruş verme yok pahasına alıp faiş fiyat istiyolar diye

    atıyorum ttnet senden 300 tl alacaklı alamadı süreç geçti bu dosyalar toplu olarak ihale usülü satışa çıkıyor belki 5 tlye belkide 50 tlye satın alınıyor ama senden ana paranın 3-5 katını talep ediyorlar adalet okuyorlar ama uygulayamıyorlar

    örnek daha dün
    https://www.haberturk.com/garanti-ba...46444-ekonomi#

    Garanti Bankası, 364 milyon 970 bin 915,17 TL tahsili gecikmiş alacağının 19 milyon 440 bin TL bedelle Sümer Varlık Yönetim AŞ'ye satılmasına karar verdi.

    %5 fiyatına almışlar kim bilir kaçpara koparacaklar bunların içinde bende olabilirim bu arada
  • 30-04-2019, 17:20:56
    #24
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya se se ya si si
    Normalde avukat da olsaydı mevcut borcu öder kurtulurdun ama icralık olmuş ise mecburen ödeyip kurtulacan hocam başka yolu yok
    Ne biçim üslup bu? Ne kadar bu işlere hakimsin? Daha önce icra takibi başlatıldı mı adınıza?

    Türk telekom için izlemen gereken yolu yazıyorum.

    1. İcra takibi tebliği elinize ulaştı mı?
    2. icra takibi tebliğ edileli 7 günü geçti mi?


    1.
    A- İcra tebliği elinize ulaştı ve teslim tarihinden itibaren 7 gün geçti ilse icra takibi kesinleşir. Artık bu noktadan sonra yapacağınız pek bir şey kalmaz borcu ödemek zorundasınızdır.
    B- Türk Telekom genel müdürlüğe giderek benim böyle bir borcum varmış hepsini tek seferde ödeyecek gücüm yok dersen taksit yaparlar yardımcı olurlar.
    C- Eğerki gerçekten umursamazlık yapmadın ve gerçekten haberin yoktu ise, müdürle görüşmek istiyorum diyip yanına gidip meramınızı anlatın. Gerekli araştırmaları yaparak size kolaylık sağlayacaklardır.
    2.
    A- İcra takibi tebliği elinize ulaştı ve henüz 7 gün dolmadı ise, icra takibinin başlatıldığı icra dairesine gidip yazılı olarak borca itiraz ediyorsunuz. (Adliye etrafındaki katipler bu konuda size yardımcı olacaktır).
    B- Bu itiraz gerçekleştiği anldan itibaren icra takibi durdurulur ve mahkeme yolu açıktır. (Genelde türk telekom 300-500 tl gibi rakamları mahkemeye taşımaz). Türk telekomdan bu internet hizmetinin fatura edildiği aylara istinaden kullanım verileri talep edilir. Türk Telekomu kullanmadığını söylemişsin, buna bağlı olarak kullanım verisi sunamayacakları için icra takibi durdurulur.
    C- İcra takibine konu olan borcuıspat ederlerse ilave mahkeme masrafları da size aktarılır.
    D- Bu süreç içerisinde sürekli sizi arayıp taciz edecekler, haciz ha geldi ha gelecek ha televizyonu aldık ha buzdolabınız şu kadar diye. Moralinizi bozmayın, 3 Yıl boyunca haklı olduğum türk telekom davamda ne gelen oldu ne giden.

    Bugüne kadar size ulaşmaya çalıştık ancak ulaşamadık diyen müşteri hizmetleri icra takibi başladığı gün size eli ile koymuş gibi ulaşabiliyor. Durum bu olunca hukukçu arkadaşlar (AVUKATLAR DEĞİL YANINDA ÇALIŞAN ELEMANLAR) Kayınbiraderime kadar arayıp eniştenizin borcu var diyecek kadar çirkefleşebiliyorlar.

    Daha sonra kişisel verilerin ve bilgilerimin 3. kişi ile paylaşılması ve yaptıkları hukuksuzlukla alakalı baro, cimer ve bimere yazdığım dilekçeler ile tarafımı arayıp özür dileyip bu işi tatlıya bağlamak istediklerini ancak ben kabul ettiğim takdirde parça parça elime geçtikçe ödeme yapıp herkesi rahat ettirme teklifi bile yaptılar. Yanaşmadım. İtiraz ettiğim gibi böyle bir borcu kabul etmediğimi defalarca kez cimer ve bimere yazdım. Ben ödemedim onlar da bir daha aramadı. Geçen gün baktım icra takibi kalkmış.

    Ama ısrarla söylüyorum. Eğerki interneti kullandın ve faturayı ödemek istemiyorsan bu parayı senden alırlar. Herşeyi geç hak yemiş olursun. Tıkandığın nokta olursa özel mesaj yolu ile bana ulaşabilirsin.
  • 30-04-2019, 19:00:27
    #25
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne biçim üslup bu? Ne kadar bu işlere hakimsin? Daha önce icra takibi başlatıldı mı adınıza?

    Türk telekom için izlemen gereken yolu yazıyorum.

    1. İcra takibi tebliği elinize ulaştı mı?
    2. icra takibi tebliğ edileli 7 günü geçti mi?


    1.
    A- İcra tebliği elinize ulaştı ve teslim tarihinden itibaren 7 gün geçti ilse icra takibi kesinleşir. Artık bu noktadan sonra yapacağınız pek bir şey kalmaz borcu ödemek zorundasınızdır.
    B- Türk Telekom genel müdürlüğe giderek benim böyle bir borcum varmış hepsini tek seferde ödeyecek gücüm yok dersen taksit yaparlar yardımcı olurlar.
    C- Eğerki gerçekten umursamazlık yapmadın ve gerçekten haberin yoktu ise, müdürle görüşmek istiyorum diyip yanına gidip meramınızı anlatın. Gerekli araştırmaları yaparak size kolaylık sağlayacaklardır.
    2.
    A- İcra takibi tebliği elinize ulaştı ve henüz 7 gün dolmadı ise, icra takibinin başlatıldığı icra dairesine gidip yazılı olarak borca itiraz ediyorsunuz. (Adliye etrafındaki katipler bu konuda size yardımcı olacaktır).
    B- Bu itiraz gerçekleştiği anldan itibaren icra takibi durdurulur ve mahkeme yolu açıktır. (Genelde türk telekom 300-500 tl gibi rakamları mahkemeye taşımaz). Türk telekomdan bu internet hizmetinin fatura edildiği aylara istinaden kullanım verileri talep edilir. Türk Telekomu kullanmadığını söylemişsin, buna bağlı olarak kullanım verisi sunamayacakları için icra takibi durdurulur.
    C- İcra takibine konu olan borcuıspat ederlerse ilave mahkeme masrafları da size aktarılır.
    D- Bu süreç içerisinde sürekli sizi arayıp taciz edecekler, haciz ha geldi ha gelecek ha televizyonu aldık ha buzdolabınız şu kadar diye. Moralinizi bozmayın, 3 Yıl boyunca haklı olduğum türk telekom davamda ne gelen oldu ne giden.

    Bugüne kadar size ulaşmaya çalıştık ancak ulaşamadık diyen müşteri hizmetleri icra takibi başladığı gün size eli ile koymuş gibi ulaşabiliyor. Durum bu olunca hukukçu arkadaşlar (AVUKATLAR DEĞİL YANINDA ÇALIŞAN ELEMANLAR) Kayınbiraderime kadar arayıp eniştenizin borcu var diyecek kadar çirkefleşebiliyorlar.

    Daha sonra kişisel verilerin ve bilgilerimin 3. kişi ile paylaşılması ve yaptıkları hukuksuzlukla alakalı baro, cimer ve bimere yazdığım dilekçeler ile tarafımı arayıp özür dileyip bu işi tatlıya bağlamak istediklerini ancak ben kabul ettiğim takdirde parça parça elime geçtikçe ödeme yapıp herkesi rahat ettirme teklifi bile yaptılar. Yanaşmadım. İtiraz ettiğim gibi böyle bir borcu kabul etmediğimi defalarca kez cimer ve bimere yazdım. Ben ödemedim onlar da bir daha aramadı. Geçen gün baktım icra takibi kalkmış.

    Ama ısrarla söylüyorum. Eğerki interneti kullandın ve faturayı ödemek istemiyorsan bu parayı senden alırlar. Herşeyi geç hak yemiş olursun. Tıkandığın nokta olursa özel mesaj yolu ile bana ulaşabilirsin.
    Ne zirvaliyorsun sen ?
    Senin guddugun koyun kadar benim sevdiğim çoban var önce konuyu bir oku ondan sonra gel başımiza avukat kesil adam borcundan haberdar bir senedir ödememiş icraya gitmiş ondan sonra vay ben ne yapacam ne yapacan paşa paşa götürüp odeyecen
  • 30-04-2019, 21:21:29
    #26
    Kendimi bildim bileli bu fatura işlerine girmem.. Komşudan net alıyorum konturlu kullanıyorum
  • 30-04-2019, 23:57:37
    #27
    Avukatla pazarlık dışında bir çaresi yok diye biliyorum hocam , geçmiş olsun.