benim 400 liralık internet faturam icralık olmuştu avukat aradı 980 tl talep etti yok ödeyemem dedim ödeyeceksin dedi bende dedim 600 lira param var istiyosan göndereyim istemiyosanda üzerime hiç bişey yok olan sana olur dedim kapattı telefonu iban attı bende gittim 600tl gönderdim havale masrafınıda 600 tlden kestirdim sesini kesti


arkadaşım icra hukuk büroda çalışıyor bana hep diyodu üstüne bişey yoksa bunlara 5 kuruş verme yok pahasına alıp faiş fiyat istiyolar diye

atıyorum ttnet senden 300 tl alacaklı alamadı süreç geçti bu dosyalar toplu olarak ihale usülü satışa çıkıyor belki 5 tlye belkide 50 tlye satın alınıyor ama senden ana paranın 3-5 katını talep ediyorlar adalet okuyorlar ama uygulayamıyorlar

örnek daha dün
https://www.haberturk.com/garanti-ba...46444-ekonomi#

Garanti Bankası, 364 milyon 970 bin 915,17 TL tahsili gecikmiş alacağının 19 milyon 440 bin TL bedelle Sümer Varlık Yönetim AŞ'ye satılmasına karar verdi.

%5 fiyatına almışlar kim bilir kaçpara koparacaklar bunların içinde bende olabilirim bu arada