Bende aynı şekilde geçiş yaptım, içeride bir faturam kaldığını düşünüyorum ne arıyorlar ne soruyorlar.Bari gidip iyice kontrol ettireyim ne kadar ilişiğim varsa kestireyim.Mevzu türk telekomsa hiçbirşeye güvenmeyeceksin