• 30-04-2019, 11:18:42
    #10
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Herkese

    Yaklaşık 4-5 Ay kadar önce Türktelekomdan Türknete geçmiştim içerde 2 adet 150-160 Tl tutarında faturam kalmış ödedim diye biliyordum fakat unutmuşum ve hiçbir şekilde tarafıma dönüş yapılmadı ne arama ne sms tarzı faturanız var içerde kalan ödeme yapın şöyle böyle bende iş okul yoğunluğundan unutmuşum.Bugun aradılar icraya vermişler 150 TL Olan fatura 500 Tl olmuş durduk yere bunu yatırmamı istiyolar yoksa dahada uzayacak dedi arayan kadın.Daha önce başına gelen varmı bu tarz bir olay geri cevirmenin bir yolu varmıdır ?Yoksa bu 500 tlyi hertürlü alıcaklar mı benden?
    Aynı şekilde bende mecburen 550tl ödedim. Adamlar arabaya haciz koymuşlardı.
  • 30-04-2019, 11:23:08
    #11
    Aslında bu da onlar için bir kazanma stratejisi. Emin ol illa bir yerlerde bununla ilgili bir yazı koymuşlardır Enin sonunda alırlar ama miktar düşer artar.
  • 30-04-2019, 11:24:26
    #12
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapar defalarca yaptılar. yozgatta kapatıp geldiğim ev telefonu ve adsl hattımı kapattırmama rağmen 22 ay sonra adsl için haciz geldi. ev telefonunu kapatmışlar ama adsl açık kalmış 12 fatura birikmiş sonra kapatmışlar. üzerinden 10 ay geçince de haciz göndermişler. dedim ev telefonu kapatılmış adsl nasıl açık kalır. o zamanlar yalın adsl de yoktu. derdini anlatacak bir yer bulamıyorsun. mahkemeye versem de hakimler bir şekilde en iyi kararı verseler ki o da %10 ihtimal sadece ödeyeceğim miktarı sileceklerdi. olması gereken böyle bir durumda 10 milyon tl cezayı basmalı ki öyle bir ceza vermeli ki bir daha türkiyede hiç bir şirket kurum vatandaşı s.kmeye kalkmamalı. ama tr de insana değer mi veriliyor? inşaat şirketi önlem almadığı için yoldan geçen adamın kafasına tuğla düşüp ölüyor mahkeme başkanı olan olmuş napalım şimdi kalkıp koca şirketi kapatalım mı diyebiliyor şerefsizce.
    Aynı sıkıntıyı yaşadım. Taşınırken telefon ve interneti kapatmak için başvurmuştum. Benimde telefonu kapatıp interneti kapatmamışlar, bu yüzden önceki evime 7-8 fatura gitmiş, sonra aradılar ödemezseniz icraya vereceğiz diye. İptali için başvuru yaptığım bayiye gittim, internet iptali ve telefon iptali başvuru belgelerimi istiyorum dedim.Evrakları bulamadılar. Müşteri hizmetleri sisteme taranmış bir kapama evrakı yok diyerek bu faturaları ödemek zorunda olduğumu söyledi. Mevzuyu büyütüp o halde talebim olmaksızın ve gerekçe göstermeksizin telefonumu niye kapattınız diye mevzuyu büyüttüm. Sonuç olarak borçları sildiler ve konu kapandı.
  • 30-04-2019, 11:28:19
    #13
    technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sıkıntıyı yaşadım. Taşınırken telefon ve interneti kapatmak için başvurmuştum. Benimde telefonu kapatıp interneti kapatmamışlar, bu yüzden önceki evime 7-8 fatura gitmiş, sonra aradılar ödemezseniz icraya vereceğiz diye. İptali için başvuru yaptığım bayiye gittim, internet iptali ve telefon iptali başvuru belgelerimi istiyorum dedim.Evrakları bulamadılar. Müşteri hizmetleri sisteme taranmış bir kapama evrakı yok diyerek bu faturaları ödemek zorunda olduğumu söyledi. Mevzuyu büyütüp o halde talebim olmaksızın ve gerekçe göstermeksizin telefonumu niye kapattınız diye mevzuyu büyüttüm. Sonuç olarak borçları sildiler ve konu kapandı.
    ben sorgun telekom müdürlüğüne telefon için dilekçe vermişim adsl için vermemişim onlara göre. zaten vermiş olsam bile aynı anda kapanmıyormuş falan gibi bişeyler anlattılar. baya uğraştım ama ödemek zorunda kaldım
  • 30-04-2019, 11:31:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Türk Telekom nasıl batırılır izliyoruz şaka gibi ben kurtuldum şükür 😊
  • 30-04-2019, 11:55:34
    #15
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom nasıl batırılır izliyoruz şaka gibi ben kurtuldum şükür 😊
    5 tl fazla olmasına rağmen vodafone geçtim mobilde. adsl yi de geçireceğim tahahhhüt dolunca. ben de bıktım usandım bu firmadan.
  • 30-04-2019, 11:57:39
    #16
    750 TL altına icra dosyası açamıyorlar diye biliyorum bir soruşturun isterseniz
  • 30-04-2019, 12:06:41
    #17
    eniyimagaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    750 TL altına icra dosyası açamıyorlar diye biliyorum bir soruşturun isterseniz
    Avukat aradı borç bu kadar olmustur diye ne zaman yatırabilirsin dedi direk biraz daha acelem vardı fazla konusamadım.
  • 30-04-2019, 12:11:27
    #18
    Hocam her türlü ödemek zorundasınız o borcu.
    Şimdi ödemezsen o borç mahkemeye gittiğinde daha fazla yükselecek.
    Hatta faiz falan biner mı bilmiyorum bu fatura olayında ama ne kadar kısa sürede öderseniz o kadar iyi.