Aynı sıkıntıyı yaşadım. Taşınırken telefon ve interneti kapatmak için başvurmuştum. Benimde telefonu kapatıp interneti kapatmamışlar, bu yüzden önceki evime 7-8 fatura gitmiş, sonra aradılar ödemezseniz icraya vereceğiz diye. İptali için başvuru yaptığım bayiye gittim, internet iptali ve telefon iptali başvuru belgelerimi istiyorum dedim.Evrakları bulamadılar. Müşteri hizmetleri sisteme taranmış bir kapama evrakı yok diyerek bu faturaları ödemek zorunda olduğumu söyledi. Mevzuyu büyütüp o halde talebim olmaksızın ve gerekçe göstermeksizin telefonumu niye kapattınız diye mevzuyu büyüttüm. Sonuç olarak borçları sildiler ve konu kapandı.
ben sorgun telekom müdürlüğüne telefon için dilekçe vermişim adsl için vermemişim onlara göre. zaten vermiş olsam bile aynı anda kapanmıyormuş falan gibi bişeyler anlattılar. baya uğraştım ama ödemek zorunda kaldım