T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom nasıl batırılır izliyoruz şaka gibi ben kurtuldum şükür 😊
5 tl fazla olmasına rağmen vodafone geçtim mobilde. adsl yi de geçireceğim tahahhhüt dolunca. ben de bıktım usandım bu firmadan.