Hocam her türlü ödemek zorundasınız o borcu.
Şimdi ödemezsen o borç mahkemeye gittiğinde daha fazla yükselecek.
Hatta faiz falan biner mı bilmiyorum bu fatura olayında ama ne kadar kısa sürede öderseniz o kadar iyi.