Merhaba Herkese

Yaklaşık 4-5 Ay kadar önce Türktelekomdan Türknete geçmiştim içerde 2 adet 150-160 Tl tutarında faturam kalmış ödedim diye biliyordum fakat unutmuşum ve hiçbir şekilde tarafıma dönüş yapılmadı ne arama ne sms tarzı faturanız var içerde kalan ödeme yapın şöyle böyle bende iş okul yoğunluğundan unutmuşum.Bugun aradılar icraya vermişler 150 TL Olan fatura 500 Tl olmuş durduk yere bunu yatırmamı istiyolar yoksa dahada uzayacak dedi arayan kadın.Daha önce başına gelen varmı bu tarz bir olay geri cevirmenin bir yolu varmıdır ?Yoksa bu 500 tlyi hertürlü alıcaklar mı benden?