turguttok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam e devletten bakın daha sonra Türktelekom bayisine gidip ana parayı ödeyin ve faturasını saklayın
E devletten baktım 1 adet icra dosyası gözüküyor.Adamlar harbiden ş*erefsiz ya bir arayın sms atın faturanız kalmış icraya vercez diye pat diye arıyor verdik borcun su kadar oldu yatır diyor



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatla anlaşıp fiyatta pazarlığa gitmen lazım. Herşey avukatta bitiyor icralık olduysan Türk Telekom ana parayı alıp kabul etmez icralik dosyalarda.
Nasıl pazarlığa gireyim hocam mahalledeki esnaf değil ki bu